Uppdatering.
2011-05-03 / 20:18:36 / Övrigt

Hejsan mina kära läsare!
Jag är en usel, usel bloggare, förlåt! Får skylla på matte som inte peppar mig..

Tänkte uppdatera er lite angående tävlingar, matte har anmält mig till MASSOR tävlingar nu vilket betyder MASSA träning, roligt!!
Har nu debuterat officiellt i freestyle! Det var på Bro-Håbo och jag är jättenöjd med min insats, matte med för den delen. Vi körde ett improviserat program på cirkus en minut och hamnade på 9e plats av 13 startande.



Tävlingar jag är anmäld till:
7 maj - Inoff. Freestyle klass1 (AFC-kval), Skarpnäck HU
15 maj - Off. Freestyle klass1, Haninge BK
22 maj - U-DM Freestyle klass1, Agilityklass1, hoppklass1, Roslagen BK
28 maj - Off. Agility hoppklass1, Väsby BK
7 juni - Inoff. SKOL-SM Freestyle klass1, Agilityklass1, Lydnad klass1

Hoppas ni känner er uppdaterade, hehe. Nu vet ni vart ni har mig i alla fall under en framtid!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: