Sitta fint
2011-05-27 / 15:10:25 / Freestyle

När jag var mindre påbörjade matte sitt fint-träningen med mig, men gav snabbt upp för jag var hopplös haha!
Idag började vi igen sakta med denna övningen. Väldigt kort pass för att jag ska hinna bygga upp musklerna, tar hellre för lång tid än att gå fram för snabbt och förstöra allt. Kan inte sitta självständigt än, hihi.



Har även fortsatt bygga på vårt nya freestyle program, kommer bli grymt! Nu behöver vi bara en käpp, har än så länge tränat med ett parably och det funkar. Men det vore optimalt med en käpp!
Detta program kommer vi köra lite oseriöst på SKOL-SM, den 7e juni. Men på U-SM ska detta program hunnit bli awesome! Vi har ju tid på oss i alla fall.
Tycker det ska komma fler off. freestyle-tävlingar nu i sommar till Stockholms-området, är för lat för att åka så långt. Den tävlingen vi har funderat på är SPKKs off. freestyle-tävling i Borås, riktigt långt att åka men har chansen till två starter den dagen, en på förmiddagen och en på eftermiddagen, vilken är super! Tänk om man skulle lyckas med två uppflytt den dagen, vore ju suveränt! Därför undrar jag nu, någon från Stockholm som har tänkt åka på denna tävling? Jag och min matte är jättetrevligt sällskap, speciellt jag!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: