Off. agilitytävling på Väsby BK
2011-05-29 / 10:54:07 / Agility

Igår var det dags för min officiella debut!
Åkte hemifrån 5 på morgonen, inte okej! Jag var den sista i smallklassen, nr 25. Var lite FÖR sugen och ville inte riktigt lyssna, ville bara köra! Det slutade på en 11 plats a 25 starter, varav 13 placerade sig. Fick 19,25 fel. Men en vägran på ett hopphinder (?!) och en på slalom pga av missförstånd, 9,25 var alltså tidsfel. Det bästa av allt: jag klarade platta tunneln uuutmärkt!

Det var bara EN som nollade loppet och fick pinne!!

Nöjd med dagen, får faktiskt tänka på att det var min debut!
Det tråkiga nu är att nästa off. tävling är inte förän augusti...några inoffare innan bara.

I för sig ganska bra, hinner träna upp ett självständigt slalom, bli säkrare på bakombyten och så!

Har en video på loppet, men kan inte youtube hehe.


1 Kommentarer
Mimmi&Benjy&Urax:

skönt att platta gick bra! Å ändå bra att ni inte diska er på debuten! =) greaat =)



(jag blir alltid lika förvirrad i början när jag läser, tar en stund innan jag inser att charlie skriver haha)



SKRIVET DEN: 2011-05-29 KL: 13:32:53 URL: http://laekenois.wordpress.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: