DPAC-regionsfinal
2011-06-26 / 20:55:17 / Agility

Vill börja inlägget med att säga: grattis till alla fina som gick vidare till den stora finalen i Göteborg, ni är bäst!

Efter att vi irrade runt ett tag i Kista kom vi äntligen fram till Stockholmsavdelningen. Första loppet var agility och jag var första starten. Det spöregnade och jag var något sur på matte...när vi väl skulle köra glömde jag helt bort regnet och gick bra (seg vid balanshindret), sen kom vi till slalomet och jag fick för mig att hoppa ur sista porten (!?) och fick 5 fel. Helt ok lopp!

Sen var det hopploppet där matte var tvungen att lägga in massa byten varav jag blev förvirrad och tog ett hopphinder åt fel håll...disk, fortsatte ändå och resten av loppet gick bra, fast 5 fel på slalom i övrigt (som vanligt!).

Filmer kommer förhoppningsvis senare! Håll ut

Här laddar jag upp inför en (smyg)attack


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: