Uthållighets-träning
2011-07-15 / 18:52:07 / Freestyle

Idag har det inte hänt så mycket spännande.
Var ute på en cykeltur på eftermiddagen. Det är så roligt att se hur snabbt konditionen förbättras, samma varv förra veckan blev jag trött efter halva, och idag orkade jag mycket mer!

Har även haft ett annat slags uthållningspass idag, nämligen till freestyle. Har bra uthållighet när det är frågan om korv och sånt, men idag provade matte med en vardagsleksak, inte liiika roligt och det håller inte hela programmet ut, men det går helt klart! Där är även en punkt jag utvecklats otroligt i, och jag kan bara bli bättre nu. Nästa freestyle-tävling är U-SM och jag har STORA förväntningar på den!

Foto: Cia Lindroth

1 Kommentarer
Elsa:

kul med en till vovve och guud vilken söt bild! :)



SKRIVET DEN: 2011-07-17 KL: 23:55:10 URL: http://elsa94.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: