Helgens tävlingar!
2011-07-04 / 15:57:23 / Agility

Nu har jag kommit hem från Gotland och helgens alla tävlingar. Orkar inte gå in på detalj då jag är så trött så att jag kan döö.

Tävlingsdag 1: Olidlig värme
Ho1: DQ
Ag1: Tidsfel

Tävlingdag 2: Extrem värme!
Ho1: DQ
Ag1: DQ

Tävlingsdag 3: Molnigt, men trött efter min första helgstävling
Ag1: DQ
Ho1: Tidsfel och en vägran

Som ni ser är det inget att skryta med, gillar inte heller att hitta på ursäkter men mycket berodde faktiskt på värmen. Och sista dagen gick såå mycket bättre jag hade mycket bättre fart.


Matte tvingade mig att bada lite, blev inte så glad...

Bättre bilder kommer förhoppningsvis senare. Har filmer på loppen också, men det är ändå inget att se.
Nu: Sova

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: