Är numera noll-könig
2010-11-20 / 13:47:14 / Övrigt

I onsdags var den stora dagen framme. Matte lämnade av mig vid Hässelby veterinärpraktik, sen sövdes jag ner och då tog de bort kulorna på mig, min stora mansdom, de klippte klorna och tog bort tandsten. Nu går jag runt i tratt eller kroppsstrumpa. Kroppsstrumpan har de gjort av en babybody.
Jag har lyckats få av mig bodyn två gånger på natten och då har jag passat på att naffsa lite, men nu är det ännu mer irriterat tack vare det. Men matte har ringt till Albano och det var ingen fara.

Men jag mår fint, är lite seg mest. Men sova har jag ingenting emot att göra. Speciellt under täcket! Är lite extra frusen nu också så matte brukar lägga över mig filten när jag vilar, myyysigt!

3 Kommentarer
Ulrica:

Stackars liten, fick du inte erbjudandet att sätta in silicon? då kan man välja storlek :)

Kramiz



SKRIVET DEN: 2010-11-25 KL: 10:46:46
Isabelle:

Vad roligt att ni skaffat blogg! :D



SKRIVET DEN: 2010-11-29 KL: 20:16:15 URL: http://www.herdingdogs.se
Indra:

Nej stackars liten! Det är inte roligt att måsta ha tratt på sig



SKRIVET DEN: 2010-12-12 KL: 10:29:08



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: