Ny header!
2010-03-20 / 18:11:31 / Övrigt

Ny header! Ja, alltså den där bilden där uppe, för er som inte förstår bloggiska. Kände att det var dags för en ny, mer vuxen variant! Stod ju faktiskt "livet som valp" innan. Fyller snart 14 månader, tänk vad livet går undan! Och snart är det dags för lilla Stockholm, matte ska ställa ut mig där. Så hon håller på för fullt med att träna mig. Hon ska köpa ett blått utställningskoppel eftersom min päls ser så fiiiiin ut i den färgen, hihi!

Matte skulle ju ta kemisk kastrering på mig, men ångrade sig snabbt när hon hörde att jag inte får delta i några tävlingar 6 månader efter! Katastrof! Det tas som preparat.. Undrar hur det blir, om jag får behålla mina bollar eller inte. Jag är ju inte så snäll mot okastrerade hanar..

1 Kommentarer
Ulrica:

Hej. Vad kul med lite nya bilder på lill killen. Jag rekommenderar inte kemiskt kastrering...fråga syrran får du höra. Vi trodde Mozze skulle dö när han fått den där hormon sprutan och "kulorna" ja det blev inte mycket kvar av dem men efter några mån bärande till busken och bäras in pga sprutan så kunde han inte stå på bakbenen...Han hade fått den en ggn innan och då blev han bara mat tokig och fet som han är blev det inte så bra.

Gör en riktig om du ska göra det.

Lycka till på utställningen. Kram Ulle & Ester



SKRIVET DEN: 2010-03-24 KL: 16:43:09



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: