Julen väntar runt hörnet
2010-12-12 / 20:56:59 / Övrigt

Det har varit pepparkaksbak och inslagning av julklappar här hemma idag, man märker verkligen att julen snart är här!
Min första jul var jättemysig. Dagen innan tvingades jag att bada. Inte alltid roligt, men skönt när det är klart!

När dagen var framme fick jag ett morgonpaket, roligt! Sedan gick vi ut på långpromenad runt Örnes och hälsade på hästarna.

När vi kom hem sedan var julmaten färdig. Jag fick nöja mig med det som ramlade på golvet, smulor är också mat!
Sedan var det dags för Kalle anka! Förstår mig inte på sådant men, sen var det julklappsbyte. Fick massa roliga julklappar.
Dagen efter åkte jag till min kompis Elmer och firade jul där också!
Hade en jättemysig jul! Läängtar.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: