Det börjar närma sig..
2010-12-10 / 13:57:31 / Övrigt

Matte har fått hem alla papper nu från Stora Stockholm. Man känner att det börjar närma sig nu. Matte tvingar upp mig på bord så att folk får känna på mig, det var ett väldans tjat om bord. Stå kan jag men stå på bord blir lite svårare, påminner mig så mycket om veterinärer.

Här var jag ca 6 månader på Stockholms hunddag och leker med en Chihuahua-blandis. Tiden går så fort..

Matte är orolig för min pälskvalite. Jag är fått så ullig päls sedan kastreringen, just nu får jag Aptus biorion tillskott varje morgon (GOTT) och matte ryktar mig så ofta det går. Bara att hoppas på det bästa nu.

1 Kommentarer
Helen:

Ses där! :D



SKRIVET DEN: 2010-12-12 KL: 10:41:45 URL: http://stegrandehundar.wordpress.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: