SRTK's första special!
2010-08-29 / 21:22:32 / Övrigt

Jag var med om ett historiskt ögonblick igår! Svenska Russkiy Toy klubbens första rasspecial! Den var i Enköping. Jag fick träffa min bror Hugo, han var ok. Grymt snygg, men inte så rolig att leka med. Däremot min halvbror (samma mor), Foxy. Vi blev kära i varann direkt! Ojojoj.. vad det glödde.

Utställningen gick bra, kunde gått sämre, kunde gått bättre.

Blev 2:a bästa hane i klass, 3:e bästa hane i ras med hederspris. Sen så blev jag uttagen till domarens alla special-klasser, bästa huvud ochuttryck, bästa rörelse, bäst bett/tänder.

1 Kommentarer
Josefine:

Hejsan! Jag undrar om du kan ge förslag på någon uppfödare till Russkiy toy? Vill ha en tik.. just nu har jag en Russkiy toy Hane.

Du kanske har msn och kan adda mig? på [email protected]

eller bara skicka iväg ett mail ..

Ha en bra dag! Underbar hund du har! / Josefine :)



SKRIVET DEN: 2010-10-04 KL: 16:19:44



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: