Söndag 20/9, Stockholms hunddag
2009-09-22 / 18:28:14 / Övrigt


En söt liten papillon/chihuahua (har fortfarande inte kommit på vad det är) från Hundstallet.

Två stycken Bergamascosar, det var en massa raspresentationer så fick träffa massa roliga hundar!

En Italiensk vinthund, som förövrigt föll matte helt i smaken. Hon vill nämligen ha en sån liten skit. Ja, jag vet hon är knäpp, hon vill ha precis alla hundraser.

Jag och en fotograf (yey!) och två roliga Pomeranians i bakgrunden.

Så blev det dags för tävlingen, (Stockholms charmigaste hund) inne i ringen är en galet stor Irländsk varghund. Undrar hur många Charlisar det går på honom.

Jag inne i ringen. Matte blir lite småsur på mig för att jag inte ville visa upp min charmiga sida när jag väl var inne i ringen. Men när jag fick syn på alla människor som stod och tittade blev jag genast blyg.
Som ni kanske gissade så gick jag inte vidare bland de tio sista. Men alla vet väl att jag är världens charmigaste och sötaste ändå?


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: