Lite om mig
2009-09-13 / 14:38:03 /

Lovar du att vara ärlig? Ja då.
Du heter: Dodde, fast numera Charlie
Beroende av: Matte!
Vem behöver du mest just nu: Leka!
Vad får du oftast komplimanger för? Mina öron
Hur imponerar man på dig? Lukta gott och bjuda på lite godis
Brukar du skratta för dig själv? Nej, men däremot leka för mig själv
Nästa mål i ditt liv: Få så många tjejr som möjligt.
Hur känner du dig nu: Glad, alltid glad
Vad saknar du: Mina kompisar
Rakar du benen: Nej, jag är fin som jag är
När brukar du oftast gå och lägga dig: När som helst i mattes famn
Är du blyg? Nej, för det mesta inte. Förutom på nya ställen.
Är du nöjd med ditt liv: Ohja, lever livet.
Är du bortskämd: Det är jag nog
Vad är det värsta du vet? När jag inte får hälsa på en hund jag ser
Hur gammal är du: Hela 7 månader!
Tycker du om någon just nu: Ja, hihi hemligt
Om fem månader: Är jag 1 år! Då är jag i full gång med att träna agility

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: