Laddar upp inför den stora dagen
2009-09-25 / 17:35:43 / Övrigt

Fy tusan vad kallt det är på morgnarna. Tjatar på matte att hon ska fixa munktröja till mig, hon är så himla lat när det gäller att åka iväg. Men ikväll ska vi torka blodpudding, så hon är förlåten!

Idag har jag varit med matte på Haga hundcenter. Vi gick och lekte i rasthagen ett tag med Nemo (Jack Russel), Cassie (Schäfer) och Celbe (Labrador). Har även lekt massa med chefens hundar, men fick en snyting av hennes hane, Keli (Kelpie). Fick även träffa min livs första Bedlington Terrier! Fast hon var en liten bitch, men hon älskade tydligen matte.
Nu ska jag vila upp mig inför den stora morgondagen! Ska göra mig fin inför imorgon (kan ju finnas fina tjejer man måste imponera på!), ska bada och borsta tänderna.

Här ser man ju aningen bortkommen ut?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: