Jag ska nog skriva en bok!
2009-09-01 / 14:44:23 /

Efter den här helgen tror jag att kan omvända vilken hund som helst till det goda!
Mattes pojkväns hund, en Border terrier, han är typ 40 år eller något, Elmer heter han. I alla fall, han hatar alla hundar, tjejer som killar, gamlingar som valpar. När han var liten blev han biten av en Schäfer, sen dess har han varit elak mot alla hundar han träffat. Han har bitit ett stort antal hundar, till och med en häst?! Alla vet väl att man inte har en chans mot en häst?
Vi träffades i alla fall i helgen och gick promenad tillsammans, men vi hälsade aldrig på varandra. På andra promenaden tillsammans gick vi ner till en grusplan och matte släppte lös mig, då blev det banne mig liv i gubben! Vi lekte tillsammans lääänge! Han blev trött fort, men hey, vad ska man förvänta sig från en gubbe? När vi kom hem lekt vi ännu mer. Vi hade jättekul tillsammans! I helgen ska vi nog träffas igen om matte är frisk då.
(Klicka för att göra bilderna större!)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: