Extreme makeover
2009-09-25 / 21:39:51 / Övrigt

Och så började det...

De tvingade in mig i duschen för att bada mig. Usch, säger jag bara! Jag hatar vatten! Försökte ge ifrån mig ynkliga läten och se lite extra ledsen ut, men ingenting hjälpte, de där damerna är listiga minsann.

Sen var det dags att gnugga in mig med stinkande shampoo. Ja, bilden säger väl allt? Jag hatade det!

Sen var det dags att torkas. Det var faktiskt helt okej, lite småmysigt.

Och så tandborstning. Kan väl inte precis säga att jag gillar det, men det går att genomlida. För hey, brudar gillar väl karlar med bra andedräkt?

Men gissa om jag blev glad när det hela var över!


2 Kommentarer
Ulrica:

Hej

Bada är inte roligt, Mozze han ser lika rolig ut när han badat men myser när man fönar magen då somnar han. Hälsa mamma. Kram Ulle



SKRIVET DEN: 2009-09-26 KL: 08:16:21
Petra ♥:

haha. så himla härliga bilder!! :)



SKRIVET DEN: 2009-09-27 KL: 11:18:52 URL: http://petras.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: