En dag ute på äventyr
2009-09-08 / 18:51:53 /

Hej allihopa!
Idag följde jag med matte till skolan. Dagen började med agility träning. Men att springa runt och leka med Dior (en söt Mittelspitz) var mycket roligare.

Här väntar jag förväntansfullt på att det ska bli min tur att träna.

Sen gick vi ut på en promenad med Vilma (en tråkig korthårig Collie), Iris (en helt galet snygg Whippet) och Freja (en Golden som luktar VÄLDIGT gott där bak). När vi kom till en stor åker släpptes vi och fick leka för glatta livet. Har inte haft så kul på riktigt länge. Matte fotade oss, men det går inte att föra över bilderna.

Sen skulle jag in till den TRÅKIGA boxen igen. Och matte hade glömt att stänga ytterdörren (hehe) så jag passade på att smita när hon skulle stänga grinden. Jag spang och sprang och sprang, tills jag kom på att det var läskigt att vara utan matte, då fick jag syn på henne långt borta. Då började hon springa åt ett annat håll och såg jätteskojig ut, så jag sprang efter och lekte. Sen bar hon upp mig och bar in mig till boxen igen, så himla elakt!

 

 


1 Kommentarer
Liza:

Hej på dig Charlie! Vad stilig du har blivit :) Läser att du har en massa skoj för dig, låter toppen! Mamma Zanni och gänget hälsar.

Massa kramar



SKRIVET DEN: 2009-09-12 KL: 17:12:42 URL: http://stolts.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: