En dag i skolan
2009-09-10 / 18:06:08 /

Hej igen!
Idag var jag med matte i skolan igen. Vi plockade äpplen, eller tja, mattarna gjorde det. Vi lekte mest. Sen åkte vi ut till skogen och utfodrade till rådjuren. Det låter knäppt, varför gör man det egentligen? Jag kan ju ta de, istället för vilda djur!
Och vet ni vad jag såg idag? En hund som faktiskt var mindre än mig! Visserligen var det en flicka (chihuahua), men ändå!
Matte försökte träna agility med mig idag, men jag orkade inte. All min koncentration gick åt Ella (en Amstaff), hon är rätt kul, den där Ella.


Jag och Ella. Visst passar vi bra ihop?
Jag, på rymmen på väg till Ella som vanligt.

Här är jag nog aningen sur på matte för att hon inte låter mig leka.

Kolla! Visst var jag duktig? Plockade alla äpplen heeelt själv, okej kanske inte då.

Ute i skogen på väg att mata rådjuren.

Är helt slut efter den här dagen. Orkar inte göra någonting. Inte ens gå till dörren när gammel-matte kommer tillbaks. Då är man rejält trött ska jag säga!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: