Efterlyses: SNYGG Boxer tjej. Kontakta Charlie i Tibble!
2009-09-07 / 19:49:07 / Övrigt

Hej allihopa! Jag har precis kommit in från en jättehärligt promenad! Först var vi i skogen och sprang omkring, matte sprang och gömde sig hela tiden. Sen gick vi bakom VÄRLDENS snyggaste Boxer-tjej!! Hon luktade så himla gott! Blev helt förtvivlad när hon sedan gick bakom hörnet, tänk om jag aldrig mer får se henne!

När vi kom in igen tvättade matte min mage. Hon klagar på att jag kissar ner mig hela tiden. Men hallå? Har hon inte hört om att man kissar med benet så högt upp så möjligt så tror hundarna att man är en stor hund? Och ifall man råkar bli lite kissig på magen spelar ändå ingen stor roll.

På bilden är jag inlindad i hennes stora mysiga tshirt efter badet.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: