Utställning i Sollentuna
2009-11-08 / 16:51:20 / Övrigt

Matte var på utställning igår i Sollentuna. Den var inofficiell. Hon stötte på Linda där med hennes Alicia, söta lilla Alicia, hon gick vidare till final. Totalt var det 4 st Russkiy toy där, 2 korthåriga och 2 långhåriga. Sen så stötte hon även på hennes gympalärare med hennes dobermanner.
Matte var där för att träffa Kennel fyrstjärnan, de har Flatcoated Retriever och engelsk Cocker Spaniel. Matte ska hjälpa till lite hos de med att passa deras hundar och bada de och frisera innan tävlingar.
Matte har faktiskt sagt till mig att hon ska ordna så att jag ska ställas ut, fatta mycket söta flickor jag kan stöta in mig hos då! Och massa godis får man också bara för att gå lite i en ring. Perf!



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: