"Mina" köp idag
2009-12-13 / 19:34:32 / Övrigt

Matte var på Stora Stockholm idag igen på Älvjömässan. Hon köpte lite trevliga grejer till mig.
En neongrön spårlina
Koncentrat från fågel (till viltspårning)
En bowtie, alltså fluga. Den ska jag ha på julafton
Torkad oxlunga. MUMS!
En "pyramid" från Nina Ottosson, i love it!

Lilla jag i flugan. Matte lyckades ta ett kort på mig..

..sen var den inte lika rolig längre.

Yes, jag fick av den! Här visar jag mitt misstycke genom att naffsa på den fina flugan.

Sen var det dags för pyramiden. Min vän Elmer har en sån och jag tycker den är jättekul. Matte köpt den mindre varianten till mig. Så kul! Man bara snurrar lite på den och puttar lite så flyger det ut levergodis! Vilken grej va?!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: