Min första jul
2009-12-26 / 20:53:43 / Övrigt

Det var ju julafton för några dagar sen. Det var en mycket spännande dag!

Dagen innan måste man genomgå något fruktansvärt. Nämligen det årliga julbadet. Uuuuusch!

Sen på julafton morgonen var det dags att öppna morgonpaketet. Mitt paket var från Elmer. Matte fick hjälpa mig lite med den jobbiga tejpen.

Till sist fick jag fram den, och det var en aaaaanka! Som piper! Min älskade pipanka hade ju gått sönder, nu har jag en ny. Mycket finare och låter mer! :)

Sen vid 10 gick vi på långpromenad i skogen i 2 och en halvtimma. Puh!

Sen skulle matte försöka övertyga mig om att hästar är snälla fast än att de är stora. Fast jag märkte faktiskt att hon också var lite rädd.

Wohoo! Julmat! Fick prinskorv och skinka ovanpå mitt tråkiga torrfoder.

3 sekunder senare... All gone!

Sen åkte matte till husse utan mig. Elmer fick en stooooooor tjurmuskel.

1 Kommentarer
kickan34:

omg.. va stoor :D :O



hm fråga. hur gick dina tankegångar innan du skaffade hund, eller har du alltid haft hund?! Jag funderar allvarligt på att skaffa en snart.. :O :)



SKRIVET DEN: 2010-01-08 KL: 01:42:18 URL: http://kickan34.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: