En dag på gammelmattes jobb
2009-12-28 / 19:27:04 / Övrigt

Idag på morgonen begav vi oss iväg till Flashdance hundcenter, där gammelmatte jobbar. Fick träffa Ceasar, min gamla kompis. Och även en liten ettrig tös vid namn Molly, hon är en York/Llasa , med ett enooormt underbett. Hon tog kommando över mig direkt. Minsta lilla jag gjorde blev hon jättesur över! En riktig liten bitch! Fick inte ens jucka lite smått på henne.

Jag och Ceasar kilade ut till rasthagen och lekte lite. Fast det slutade med att jag stod vid grinden och frös och klagade på matte att jag ville in.

Sen frammåt eftermiddagen gick jag och matte till Veddesta Zoo och köpte en ny polotröja till mig att ha under täcket. Mycket behövligt! Har ni hört att det ska bli 16 -grader på nyår. Det borde inte vara lagligt!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: